Jili slot gcash Miřácký Michal | Správa PPC reklamy

PPC KAMPANĚ

PPC (Pay Per Click) reklama představuje jednu z nejefektivnějších forem internetové propagace. Princip spočívá v tom, že za takovouto reklamu platíte až ve chvíli, kdy na ni uživatel klikne a zobrazí se mu vaše webové stránky. Neplatíte tedy za zobrazení reklamy, ale za klienty, kteří hledají právě vás a vaše produkty či služby.

PPC reklamní kampaň vám pomáhá oslovit široké spektrum zákazníků na různých webových stránkách. Výhodou je možnost zacílení prezentace na konkrétní skupinu zákazníků, kteří se v danou chvíli zajímají a aktivně vyhledávají právě vámi nabízený produkt nebo službu.

Nabízím vám možnost vytvoření a správy kampaně na dvou nejrozšířenějších tuzemských vyhledávačích a to Seznamu a jeho aplikaci Sklik a Googlu a jeho Adwords.

Jistě se ptáte, v čem to spočívá. Základem je opět správný výběr klíčových slov a frází. Následuje nastavení reklamních sestav v rámci kampaně, tvorba reklamního textu, nastavení konverze. Pak už jen pravidelné vyhodnocování úspěšnosti kampaně. Zdá se to být jednoduché, že?

Možná vás napadne otázka, jaký je rozdíl mezi optimalizací pro vyhledávače a PPC reklamou. Nejzásadnější je zřejmě v tom, že PPC reklama je vhodná zejména pro krátkodobé akce po přechodnou dobu, kde dlouhodobá optimalizace není efektivní nebo pro širší oslovení návštěvníků. Ale samozřejmě lze oba způsoby propagace kombinovat

Tak neváhejte. Jestli chcete být skutečně vidět, pojďte do toho!